Қарғалы ауданы бойынша 2017 жылға мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету жұмыстары туралы ақпарат

ҚАРҒАЛЫ АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӨНІНДЕГІ 2017 ЖЫЛҒА ЕСЕБІ
1. Жалпы ережелер
1) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 18.09.2013 жылғы №983 қаулысымен бекітілген мемлекеттік қызметтер тізіліміне сәйкес, мемлекеттік қызметтер аудан әкімдіктерінің бөлімдерімен және ауылдық округ әкімдерімен көрсетіледі (көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы ақпаратты kargala.aktobe.gov.kz сайты арқылы алуға болады).
2) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 18.09.2013 жылғы № 983 қаулысымен бекітілген Мемлекеттік қызметтердің тізіліміне сәйкес, 2017 жылы жергілікті атқарушы органмен:
мемлекеттік көрсетілетін қызметтер саны - 108
соның ішінде, Мемлекеттік корпорация (Мемкорпорация) арқылы - 4 қызмет түрі көрсетіледі.
9 қызмет ақылы, 86 қызмет тегін және 9 қызмет ақылы/тегін негізде көрсетіледі.
26 қызмет қағаз және 72 қызмет электрондық/қағаз нысанда көрсетіледі.
3) Барынша талап ететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер: «Он сегіз жасқа дейінгі балаларға мемлекеттік жәрдемақы тағайындау», «Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою», «Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді нысандарына қатысуға жолдамалар беру», «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою», «Жеке қосалқы шаруашылығының бары не жоқтығы туралы анықтама беру», «Ветеринариялық анықтамалар беру», «Ауыл шаруашылығы жануарларын ветеринариялық паспорт бере отырып бірдейлендіруді жүргізу».
2. Көрсетілетін қызметті алушылармен жұмыс
1) Мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібі мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарында белгіленген.
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттары көрсетілетін қызметті берушілердің орналасқан жерлерінде (мемлекеттік органдарда), ақпараттық стендте және аудан әкімдігінің интернет-ресурста орналастырылған.
2) Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз ету мақсатында 33 семинар, дөңгелек үстел өткізіліп, жергілікті баспасөз құралдарында мақалалар жарияланды (24).
3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет
1) Мемлекеттік қызмет көрсету поцестерін оңтайландыру және автоматтандыру мақсатында «Е-лицензиялау», «Е әкімдік», «Е собес», «Труд», «Әлеуметтік көмек», «ИИС ЦОН», «ИИС ЗАГС» ақпараттық жүйелері қызмет көрсетуде.
2) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында 2 мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты қызметкерлер біліктілігін арттыру курсынан өтті.
4. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселесі жөнінде көрсетілетін қызметті алушылар тарапынан шағымдар болған жоқ.
2) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелеріне сәйкес 8 ауылдық округ және 9 аудандық дербес бөліммен барлығы 75 қызмет түрі бойынша 23112 мемлекеттік қызмет көрсетілді, оның 3494 Мемкорпорация арқылы, және 4753 қызмет берушілердің ақпараттық жүйелері және 6537 «электрондық үкімет» веб-порталы арқылы.
Белгіленген мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны - 1.
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерінің талаптарын бұзғаны үшін тәртіптік жауапкершілікке тартылған адамдардың саны - 2, тиісті қолданылған тәртіптік жазалардың саны -2.
Жергілікті атқарушы органмен мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерін бұзуды алдын алу бойынша жүргізілген шаралар саны - 61.
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасының мәселелері бойынша өткізілген семинар-кеңестердің, «дөңгелек үстелдердің», конференциялардың саны - 61.
Жергілікті атқарушы органның (ведомстволық бағыныстағы мекеменің) қызметкерлерімен мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің мәселері бойынша БАҚ-та сөйлеулердің саны - 14 (14- газетте)
4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын арттыру мақсатында аудан әкімі аппаратының жұмыс жоспарына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуді бағалау нәтижелерін жақсарту бойынша 3 семинар-кеңес өткізілді.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында аталған бағыт бойынша жұмыс жалғастырылуда.
Есепті кезеңде 21 мекемеде ішкі бақылау жұмыстары жүргізілді. Ішкі бақылау жүргізу барысында 2 қателік анықталып, 2 жауапты қызметкер тәртіптік жауапекршілікке тартылды. Қорытындысы бойынша 21 ұсыныс беріліп, 21 орындалды. Мекеме қызметшілері консультация беру барысында кемшіліктер орын алған жоқ.
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету жұмысы туралы ақпарат
Қарғалы ауданы әкімдігінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметі туралы
2017 жыл бойынша есебі
Есеп, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика Министрінің 2015 жылғы 9 желтоқсандағы№ 757 бұйрығымен бекітілген 1-қосымшаға ( Орталық мемлекеттік органдардың, облыстардың, республикалықмаңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар,ауылдық округтер әкімдерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметі есебінің үлгі нысаны) сәйкес жасақталған
1. Жалпы ережелер
1) Көрсетілетін қызметті беруші туралы мәліметтер «Қарғалы ауданы әкімдігі» Ақтөбе облысы,Қарғалы ауданы, Әбілқайыр хан 38
2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат: ҚР Үкіметінің 2013 ж. 18.09. № 983 қаулысымен бекітілген «мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізіліміне» (бұдан әрі – тізілім) сәйкес, ауданының жергілікті атқарушы органдары 104 мемлекеттік қызметтер бойынша 33 143 мемлекеттік қызмет көрсетілген. 2016 жылы 25 148 мемлекеттік қызмет көрсетілген.
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны;
Тізілімге сәйкес, баламалы негізде көрсетілетін қызметтер бойынша, көрсетілген 2385 қызметтің 2246-сы Мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетіліп, 94 %-ды құрады.
Тек қана Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер бойынша, көрсетілген 1 248 қызметтің 1 248-і Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетіліп, 100 %-ды құрады.
Тізілімге сәйкес, Мемлекеттік органдардың «электрондық үкімет» веб-порталы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді қолданушылардың үлесі: 2017 жылы 6537 мемлекеттік қызмет электрондық түрде және 2199 мемлекеттік қызмет қағаз түріне көрсетіліп, электрондық мемлекеттік қызметтерді пайдаланушылар үлесі 74,8 %-ды құрап отыр.
3) Барынша талап ететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат:
- «Ауыл шаруашылығы жануарларын ветеринариялық паспорт бере отырып бірдейлендіруді жүргізу» - 16 940 қызмет,
- «Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарын тегін және жеңілдікпен тамақтандыруды ұсыну»- 484 қызмет,
- «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау»- 332 қызмет,
- Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою 1299 қызмет,
- Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді нысандарына қатысуға жолдамалар беру -1304 қызмет,
- Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою- 239 қызмет,
- Бала тууды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу-197 қызмет,
- Азаматтық хал актілерін тіркеу туралы қайталама куәліктер немесе анықтамалар беру- 154 қызмет,
- Тұрғын үй көмегін тағайындау- 945 қызмет,
- Ауылдық елді мекендерде тұратын және жұмыс істейтін әлеуметтік сала мамандарына отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау-855 қызмет,
- Он сегіз жасқа дейінгі балаларға мемлекеттік жәрдемақы тағайындау - 845 қызмет,
2. Көрсетілетін қызметті алушылармен жұмыс 1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер: Аудандағы мемлекеттік қызметті көрсетуші мекемелердегі ақпараттық стенділер, ХҚО филиалы, «электрондық үкімет» веб-порталы ,электрондық түрде «Е-Лицензиялау» МДҚ,http://kargala.aktobe.gov.kz интернет ресурстары 2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарының жобаларын жария талқылаулар туралы ақпарат.http://kargala.aktobe.gov.kz интернет ресурсы арқылы 6 стандарттардың жобаларын жария талқылаулар 3) Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар).
Электрондық мемлекеттік қызметтердің әйгілігін арттыру үшін тұрғындарды ақпараттандыру медиа-жоспары құрылып БАҚ(негізгі бөлігі интернет ресурста, іс-шараларда) жарияланды. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтер сапасының мәселелері жөнінде семинар-кеңестер, «дөңгелек үстелдер» брифингтер, конференциялар 16 өткізіліп, ұйымдастырды және мемлекеттік қызметті тұтынушылардың құқығы» тақырыбына 5 баннер орнатылды. Бөлімдерге методикалық нұсқаулық брошюралары таратылды.
3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет 1) ) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.
2017 жылы Ақтөбе қаласында барлығы 3 мемлекеттік қызметші біліктілігін арттырудан өткізілді.
4. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау 1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселесі жөніндегі көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат (қосымша).
Есепті кезеңде (2017жж) мемлекеттік қызметтер көрсетулер бойынша шағымдар тіркелмеген.
2) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері.
Есепті кезеңде 2017 жылдың тамыз айында бір ретте мерзімі сақталмай көрсетілген қызметі үшін (Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру мемлекеттік қызметі) аудандық жер қатынастары бөлімінің бас маманына (Д.Абаев) 50 айлық есептік көрсеткіш көлемінде әкімшілік айыппұл салынды және бөлім басшысына (Қ.Рахимов) тіртіптік жаза есебінде ескерту берілді.
3) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган жүргізген мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау нәтижелері.
1. 2018 жылға арналған көрсетілетін мемлекеттік қызметтер сапасын жақсарту бойынша іс-шаралар жоспары қабылданды.
2. Электрондық мемлекеттік қызметтердің әйгілігін арттыру бойынша медиа-жоспары қабылданды.
3. Стандарттар мен регламенттердің ережелерінің сақталуына қатысты ішкі бақылау жұмыстарын жүйелендіру мақсатында 2017 жылғы 04 желтоқсанда № 458 өкімімен 2018 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау іс-шаралар жоспары бекітілді.
Қарғалы ауданы әкімдігінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметі туралы
2016 жыл бойынша есебі
Есеп, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика Министрінің 2015 жылғы 9 желтоқсандағы№ 757 бұйрығымен бекітілген 1-қосымшаға ( Орталық мемлекеттік органдардың, облыстардың, республикалықмаңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар,ауылдық округтер әкімдерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметі есебінің үлгі нысаны) сәйкес жасақталған
1. Жалпы ережелер
1) Көрсетілетін қызметті беруші туралы мәліметтер «Қарғалы ауданы әкімдігі» Ақтөбе облысы,Қарғалы ауданы, Әбілқайыр хан 38
2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат: ҚР Үкіметінің 2013 ж. 18.09. № 983 қаулысымен бекітілген «мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізіліміне» (бұдан әрі – тізілім) сәйкес, ауданының жергілікті атқарушы органдары 98 мемлекеттік қызметтер бойынша 25 148 мемлекеттік қызмет көрсетілген. 2015 жылы 13105 мемлекеттік қызмет көрсетілген (2 есеге жақын өскен). (көрсетілген қызметтің көбеюнің негізгі себебі жаңадан қосылған АХАТ қызметтері есебінен).
Ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімі-21,
Білім бөлімі-26,
Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі-20,
Экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі-1,
Сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі-4,
Жер қатнастары бөлімі-6
Спорт бөлімі-1,
Тұрғын үй коммуналдық шаруашылық жолаушылар көлігі және автомобилді жолдар бөлімі-5,
АХАТ қызметтері (мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінде)-9
Кәсіпкерлік бөлімі- 4 қызмет
Ауылдық округ әкімі -1
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны;
Тізілімге сәйкес, баламалы негізде көрсетілетін 25 мемлекеттік қызметтер бойынша, көрсетілген 6 349 қызметтің 4 891-і халыққа қызмет көрсету орталығы (бұдан әрі - ХҚКО) арқылы көрсетіліп, 77,9 %-ды құрады.
Тек қана ХҚКО арқылы көрсетілетін 11 мемлекеттік қызметтер бойынша, көрсетілген 1 376 қызметтің 1 376-ы ХҚКО арқылы көрсетіліп, 100 %-ды құрады.
Тегін және (немесе) ақылы негізде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны:тегін қызметтер саны- 77, ақылы қызметтер саны-19 Қағаз және (немесе) электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны: Тізілімге сәйкес, электрондық форматта 40 мемлекеттік қызмет электрондық түрде көрсетілу қажет, алайда аудан бойынша тек 14 мемлекеттік қызмет электрондық түрде көрсетіліп келеді(ақпараттық жүйе өнімдерінің дұрыс істемеуі себебіне байланысты)
3) Барынша талап ететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат:
- «Ауыл шаруашылығы жануарларын ветеринариялық паспорт бере отырып бірдейлендіруді жүргізу» - 14 186 қызмет,
- «Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарын тегін және жеңілдікпен тамақтандыруды ұсыну»- 369 қызмет,
- «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау»- 243 қызмет,
- Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою 1285 қызмет,
- Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді нысандарына қатысуға жолдамалар беру -941 қызмет,
- Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою- 239 қызмет,
- Бала тууды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу-197 қызмет,
- Азаматтық хал актілерін тіркеу туралы қайталама куәліктер немесе анықтамалар беру- 154 қызмет,
- Тұрғын үй көмегін тағайындау- 945 қызмет,
- Ауылдық елді мекендерде тұратын және жұмыс істейтін әлеуметтік сала мамандарына отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау-855 қызмет,
- Он сегіз жасқа дейінгі балаларға мемлекеттік жәрдемақы тағайындау - 670 қызмет,
2. Көрсетілетін қызметті алушылармен жұмыс 1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер: Аудандағы мемлекеттік қызметті көрсетуші мекемелердегі ақпараттық стенділер, ХҚО филиалы, «электрондық үкімет» веб-порталы ,электрондық түрде «Е-Лицензиялау» МДҚ,http://shalkar.aktobe.gov.kz интернет ресурстары 2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарының жобаларын жария талқылаулар туралы ақпарат.http://shalkar.aktobe.gov.kz интернет ресурсы арқылы 6 стандарттардың жобаларын жария талқылаулар 3) Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар).
Электрондық мемлекеттік қызметтердің әйгілігін арттыру үшін тұрғындарды ақпараттандыру медиа-жоспары құрылып БАҚ(негізгі бөлігі интернет ресурста, іс-шараларда) жарияланды. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтер сапасының мәселелері жөнінде семинар-кеңестер, «дөңгелек үстелдер» брифингтер, конференциялар 10 өткізіліп, ұйымдастырды. Бөлімдерге методикалық нұсқаулық брошюралары таратылды.
3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет 1) ) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.
2016 жылы Ақтөбе және Астана қалаларында барлығы 49 мемлекеттік қызметші біліктілігін арттырудан өткізілді.
4. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау 1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселесі жөніндегі көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат (қосымша).
Есепті кезеңде (2016жж) мемлекеттік қызметтер көрсетулер бойынша шағымдар тіркелмеген.
2) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері.
Есепті кезеңде (2015ж) 2016 жылдың мамыр айына «Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскелерін пайдалануға рұқсат беру» көрсетілген мемлекеттің қызметін 1 ретте мерзімін бұзып көрсеткені үшін, аудандық жер қатынастары бөлімінің басшысы Кусман Рахимовқа және 2016 жылдың қазан айында «Мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық бақылау және қадағалау объектілеріне ветеринариялық-санитариялық қорытынды беру» көрсетілген мемлекеттің қызметін 1 ретте мерзімін бұзып көрсеткені үшін аудандық ветеринария бөлімінің бас маманы А.Жантлеуовке тәртіптік жаза түріндегі ескерту берілді.
3) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган жүргізген мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау нәтижелері.
1. 2017 жылға арналған көрсетілетін мемлекеттік қызметтер сапасын жақсарту бойынша іс-шаралар жоспары қабылданды.
2. Электрондық мемлекеттік қызметтердің әйгілігін арттыру бойынша медиа-жоспары қабылданды.
3. Стандарттар мен регламенттердің ережелерінің сақталуына қатысты ішкі бақылау жұмыстарын жүйелендіру мақсатында 2016 жылғы 30 желтоқсанда №538 өкімімен 2017 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау іс-шаралар жоспары бекітілді.